Świadome kształtowanie swojego wizerunku w Internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych pozwala zwiększyć swoją wiarygodność, przyciągnąć do siebie lepszych i bardziej wartościowych kandydatów oraz budować swój wizerunek swojego pracodawcy.
Szkolenie „Marka osobista rekrutera w sieci” ma formę warsztatową. Podczas spotkania uczestnicy pracują na własnych komputerach i analizują, oceniają oraz rozbudowują własne profile w mediach społecznościowych.
PODCZAS SZKOLENIA UCZESTNICY:
- określą konkretne cele swoich działań personal brandingowych i powiążą je z celami rekrutacyjnymi,
- poznają zasady networkingu w social media,
- zbudują profesjonalny profil na LinkedIn, który będzie miał wysoki ranking w wyszukiwarce i wzbudzi zaufanie kandydatów,
- dowiedzą się jak budować profesjonalny profil i zarządzać swoją siecią kontaktów na Facebooku i Twitterze,
- poznają w praktyce techniki i narzędzia, które pomogą tworzyć atrakcyjne dla kandydatów treści (m.in. powitalne wiadomości do kandydatów, posty w mediach społecznościowych, eksperckie artykuły i komentarze),
- nauczą się wykorzystywać w swojej codziennej pracy content marketing.