Konferencja Ludzka Twarz Biznesu to ogólnopolskie wydarzenie łączące świat biznesu ze światem akademickim. Będzie to czwarta odsłona konferencji, którą organizują studenci Psychologii Biznesu i Przedsiębiorczości.
Wydarzenie rozpocznie się ,,Filmowym Leksykonem Psychologii Biznesu”, czyli rozważaniami nad tym czego biznes może uczyć się od kina. Następnie konferencja przejdzie w część panelową:
CZŁOWIEK WYPALONY to pierwszy panel, w którym rozważony zostanie razem z praktykami problem wypalenia zawodowego w dzisiejszym biznesie.
CZŁOWIEK Z WARTOŚCIAMI to próba znalezienia odpowiedzi na pytanie gdzie jest miejsce wartości w pozbawionym skrupułów świecie biznesu.
CZŁOWIEK WIELOPOKOLENIOWY to panel, któremu przyświeca myśl – Firma bogata w pracownika. Razem z panelistami poruszone zostaną tematy zmiany, innowacji i bogactwa doświadczeń pracowników.
CZŁOWIEK ROBOT to sesja poświęcona pracy przyszłości. Cyfryzacja, automatyzacja, robotyzacja nabierają ogromnego znaczenia w dzisiejszym biznesie.
CZŁOWIEK KONSUMENT to wywiad na żywo z terapeutą Robertem Rutkowskim , który wytłumaczy dlaczego kupujemy tak dużo i czym jest zdrowy konsumpcjonizm.
CZŁOWIEK WIZERUNEK to panel, w którym omówiony zostanie proces budowania marki osobistej, wizerunku firmy czy produktu.Stworzona zostanie okazja do tego, żeby studenci mogli przedstawić swoje ambicje, wizje ale i obawy dotyczące ich przyszłej kariery.
Konferencja odbędzie się w dniach 7-9 marca w Lublinie. Zapraszamy do śledzenia profilu konferencji na Facebooku.
HR trendy objęły konferencję patronatem medialnym.