Spotkanie jest dla wszystkich tych, którzy chcą wymienić się swoimi doświadczeniami, myślami i opinią, ale przede wszystkich dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie efektywnego zarządzania zespołem.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby nie tylko związane z HR i branżą doradztwa personalnego, ale również osoby odpowiedzialne za marketing, PR, budowanie marki pracodawcy czy sprzedaży.
Po sukcesie ubiegłorocznego Forum Employer of the Future, IABC/Poland wspólnie z firmą doradczą Brandston organizuje drugą edycję tego wydarzenia.
W tym roku zaproszeni eksperci oraz praktycyo mówią najistotniejsze zagadnienia związane z wydajnością i rozwojem firmy dzięki pracownikom i marce:
- Co oznacza „inna” rekrutacja i dlaczego ma tak znaczący wpływ na rozwój biznesu
- Age Management, czyli zarządzanie zespołem w różnym wieku
- Dlaczego warto dbać o rozwój pracowników
- Komunikacja kaskadowa, czyli jak uniknąć głuchego telefonu w organizacji
- Instant influence – jak zmotywować niezmotywowanych w 7 minut
- Po co organizacji jest wewnętrzny PR
- CSR z prawdziwego zdarzenia – korzyść dla marki czy dla społeczeństwa
Prelegenci udzielą także odpowiedzi na pytania zadane podczas I edycji spotkania Forum Employer of the Future 2013:
Po raz pierwszy spotkaniu będą towarzyszyć aż trzy warsztaty:
WARSZTAT 1 Komunikacja w grupie – słowo, ciało – przekaz: prowadzący - Artur Negri
WARSZTAT 2 Instant Influence, czyli jak zmotywować w 7 minut”: prowadząca - Agnieszka Maruda-Sperczak
WARSZTAT 3 Narzędzia wewnętrznego PR: prowadząca - Justyna Piesiewicz