Zatrudnianie osób niepełnosprawnych podnosi efektywność procesu rekrutacji, stanowi okazję do budowania wizerunku dobrego, troskliwego pracodawcy i wpisuje się w całościową politykę odpowiedzialności społecznej. Ma też wyraźny wpływ na kulturę organizacyjną i styl zarządzania w firmie – wynika z
Jak wygląda employer branding po polsku? Kto w polskich organizacjach zajmuje się budowaniem wizerunku pracodawcy? Czy polskie firmy doceniają znaczenie takich działań i mają opracowaną strategię employer brandingową? Odpowiedź na te i inne pytania można znaleźć w raporcie Employer Branding
Obecna sytuacja na rynku pracy powoduje, że kandydaci korzystają z każdej szansy na wysłanie CV licząc, że tym razem się uda… Niestety wielu z nich nie otrzymuje nawet odpowiedzi czy ich aplikacja została rozpatrzona, co potęguje stres i
Pomimo stosunkowo wysokiej stopy bezrobocia oraz dużej ilości kandydatów na rynku pracy, pracodawcy mają problemy ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników. Ilość otrzymywanych CV nie przekłada się na ich jakość, dlatego dla zwerbowania […]