Rutyna, presja terminów i natłok zobowiązań to główne przyczyny pojawiania się negatywnych emocji w trakcie pracy. Sytuacje stresogenne są jednak nieodłączną częścią naszego życia zawodowego. Jak kontrolować napięcie i nie dopuszczać do powstawania sytuacji konfliktowych? Weekend może być prawdziwym
W lipcu 2014 roku CBOS opublikował wyniki drugiej edycji badania „Szykany w miejscu pracy”. W jego trakcie, podobnie jak w 2002 roku, poproszono Polaków o ocenę sytuacji w ich miejscach pracy w ciągu ostatnich 5 latach. Choć obydwie
Dr Paulina Sobiczewska, psycholog SWPS oraz Justyna Bednarczyk-Wilgos, psycholog, doradca zawodowy SWPS mówią m.in. o tym, jak zmotywować się do pracy po urlopie, jak zwiększyć wtedy efektywność oraz jak uniknąć przygnębienia.
7 kwietnia 2014 r. w Brukseli i wielu miastach Unii Europejskiej, w tym także w Warszawie, rozpoczęła się dwuletnia, ogólnoeuropejska kampania zatytułowana „Stres w pracy? Nie, dziękuję!“, która stanowi odpowiedź na coraz bardziej powszechny i niepokojący problem stresu zawodowego w
Strażak, manager, policjant, chirurg, pilot samolotów pasażerskich, kontroler lotów, pracownik agencji reklamowej, agent nieruchomości czy taksówkarz – to według amerykańskiego portalu CareerCast najbardziej stresujące zawody świata. Wyniki […]
OBOWIĄZKI PRACOWNIKÓW Na mocy obowiązujących w Polsce przepisów prawa pracy, w zakresie współpracy z pracodawcą w zapewnieniu właściwych psychospołecznych warunków pracy w zakładzie, pracownicy są zobowiązani min. do: – starannego i sumiennego wykonywania pracy, – stosowania się do poleceń przełożonych,