Strefa HR


Zadbaj o kandydata. Employer branding wg Kompanii Piwowarskiej

Zadbaj o kandydata. Employer branding wg Kompanii Piwowarskiej

Dlaczego warto zainwestować w employer branding? Pierwsze trzy miesiące w nowej firmie to jeden z ważniejszych okresów dla pracownika. Jednak równie istotny jest przebieg rekrutacji – to właśnie ten etap decyduje, […]

Outplacement i employer branding a zwolnienia grupowe

Outplacement i employer branding a zwolnienia grupowe

Tradycyjny outplacement to za mało przy zwolnieniach grupowych twierdzą eksperci od employer branding. PZU, TP SA, LOT, Fiat, Polbank – wszystkie te firmy zapowiedziały masowe zwolnienia. Polskie prawo […]

Employer branding: Wizerunek pracodawcy ważny dla kandydatów

Employer branding: Wizerunek pracodawcy ważny dla kandydatów

Employer branding – ważny czy nie? Prawie połowa potencjalnych kandydatów nie zdecydowałaby się

Employer branding – wizerunek firmy w internecie

Employer branding – wizerunek firmy w internecie

Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach

Jak przetrwać pierwsze dni w pracy?

Induction Day jako metoda wprowadzenia nowego pracownika do firmy. Pierwsze dni w pracy zawsze związane są ze stresem i niepewnością. Są jednak metody, które pozwalają zneutralizować te negatywne odczucia […]

Rola agencji pracy w employer branding firm

Nie ulega wątpliwości, że employer branding zdobywa coraz bardziej znaczącą pozycję w działalności wizerunkowej firm. W tych działaniach coraz większy udział mają też agencje pracy, które wspomagają swoich klientów […]

Po co wytyczać ścieżkę kariery? Rozwój pracowników a kształtowanie wizerunku pracodawcy

Atrakcyjne perspektywy rozwoju kompetencji to jeden z najskuteczniejszych elementów, który może zwabić w szeregi naszej firmy prawdziwych fachowców. Co należy wziąć pod uwagę opracowując ścieżkę kariery dla poszczególnych stanowisk i jakie korzyści […]

Ocena pracownicza a employer branding: forma i cele

Słysząc już samo hasło: ocena pracownicza, wiele osób czuje się niekomfortowo. Przyczyna jest prosta – nikt nie lubi być oceniany i wartościowany, zwłaszcza na tle innych. Ekspert w zakresie […]

Employer branding a efektywna rekrutacja

Rekrutujesz nowych pracowników? Świetnie! To wyraźny znak, że twoja firma dynamicznie się rozwija. Pamiętaj, że dobrze przeprowadzony proces rekrutacji, nie tylko jest gwarancją zatrudnienia specjalistów najwyższej klasy, lecz także może stanowić […]

PRACODAWCA Z WIZERUNKIEM

Pomimo stosunkowo wysokiej stopy bezrobocia oraz dużej ilości kandydatów na rynku pracy, pracodawcy mają problemy ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników. Ilość otrzymywanych CV nie przekłada się na ich jakość, dlatego dla zwerbowania […]

Akademia Employer Brandingu w nowej, otwartej formule

Po trzech edycjach Akademii Employer Brandingu, które odbyły się w formule zamkniętej, inicjator cyklu – agencja komunikacji rekrutacyjnej MJCC Employer Branding Consultants otwiera warsztaty Akademii dla wszystkich osób […]

Wizerunek firmy w oczach stażysty – Employer Branding czy „czarny PR?”

Coraz więcej firm, wprowadza do swojej polityki zatrudnienia, staże i praktyki. Dla młodych ludzi mają stać się one możliwością zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego, dla firmy zaś, sposobem na rekrutację najlepszych. […]