Dlaczego warto zainwestować w employer branding? Pierwsze trzy miesiące w nowej firmie to jeden z ważniejszych okresów dla pracownika. Jednak równie istotny jest przebieg rekrutacji – to właśnie ten etap decyduje, […]
Tradycyjny outplacement to za mało przy zwolnieniach grupowych twierdzą eksperci od employer branding. PZU, TP SA, LOT, Fiat, Polbank – wszystkie te firmy zapowiedziały masowe zwolnienia. Polskie prawo […]
Induction Day jako metoda wprowadzenia nowego pracownika do firmy. Pierwsze dni w pracy zawsze związane są ze stresem i niepewnością. Są jednak metody, które pozwalają zneutralizować te negatywne odczucia […]
Nie ulega wątpliwości, że employer branding zdobywa coraz bardziej znaczącą pozycję w działalności wizerunkowej firm. W tych działaniach coraz większy udział mają też agencje pracy, które wspomagają swoich klientów […]
Atrakcyjne perspektywy rozwoju kompetencji to jeden z najskuteczniejszych elementów, który może zwabić w szeregi naszej firmy prawdziwych fachowców. Co należy wziąć pod uwagę opracowując ścieżkę kariery dla poszczególnych stanowisk i jakie korzyści […]
Słysząc już samo hasło: ocena pracownicza, wiele osób czuje się niekomfortowo. Przyczyna jest prosta – nikt nie lubi być oceniany i wartościowany, zwłaszcza na tle innych. Ekspert w zakresie […]
Rekrutujesz nowych pracowników? Świetnie! To wyraźny znak, że twoja firma dynamicznie się rozwija. Pamiętaj, że dobrze przeprowadzony proces rekrutacji, nie tylko jest gwarancją zatrudnienia specjalistów najwyższej klasy, lecz także może stanowić […]
Pomimo stosunkowo wysokiej stopy bezrobocia oraz dużej ilości kandydatów na rynku pracy, pracodawcy mają problemy ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników. Ilość otrzymywanych CV nie przekłada się na ich jakość, dlatego dla zwerbowania […]
Po trzech edycjach Akademii Employer Brandingu, które odbyły się w formule zamkniętej, inicjator cyklu – agencja komunikacji rekrutacyjnej MJCC Employer Branding Consultants otwiera warsztaty Akademii dla wszystkich osób […]
Coraz więcej firm, wprowadza do swojej polityki zatrudnienia, staże i praktyki. Dla młodych ludzi mają stać się one możliwością zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego, dla firmy zaś, sposobem na rekrutację najlepszych. […]