Czy pracodawca może wymusić na pracowniku udzielanie opinii o firmie czy reklamowanie jej usług poprzez prywatne konta pracownika w social media? Czy może zabronić udzielania jakichkolwiek informacji o firmie? Ekspert prawa, radca prawny Przemysław Stobiński,Partner Associate, Deloitte Legal komentuje aktualny
W jaki sposób, niestandardowo, zachęcić pracowników do tego, by polecali oferty pracy w naszych firmach? Blog HR tomHRM.com, przygotował opis 4 ciekawych i przykładów, które wykorzystać możesz również w twojej firmie. Co ważne, pomysły te są niskokosztowe i może zastosować
Agora otrzymała tytuł Employer Branding Star 2015 w kategorii Najlepsza Strona Kariery w Polsce za stronę Kariera.agora.pl. Kandydaci zainteresowani pracą w jednej z marek Grupy Agora znajdą na niej najważniejsze informacje o spółce i aktualne oferty rekrutacyjne. Kariera.agora.pl
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich
Do końca października firmy mogą zgłaszać projekty z zakresu employer branding do konkursu EBKreator organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl. To ostatni moment na pochwalenie się działaniami w obszarze budowania marki pracodawcy. Jury przyzna nagrody w pięciu kategoriach –
W II edycji badania HR Najwyższej Jakości realizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK), certyfikatem HR Najwyższej Jakości wyróżniono aż 46 firm. Uroczyste wręczenie statuetek miało miejsce podczas gali HR Awards Ceremony, która odbyła się 11 września w Pałacu w
Zatrudnianie osób niepełnosprawnych podnosi efektywność procesu rekrutacji, stanowi okazję do budowania wizerunku dobrego, troskliwego pracodawcy i wpisuje się w całościową politykę odpowiedzialności społecznej. Ma też wyraźny wpływ na kulturę organizacyjną i styl zarządzania w firmie – wynika z
Dobiegła końca II edycja konkursu Pracodawca Jutra organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami (PSZK). Laureatami konkursu zostały przedsiębiorstwa realizujące przemyślane działania na rzecz przygotowania młodych osób do wejścia na rynek pracy.
http://www.youtube.com/watch?v=vccZkELgEsU
Zabawna parodia popularnych firmowych filmików pokazujących wyidealizowane biura, hamaki w każdym gabinecie i nad wyraz entuzjastycznych pracowników.
Jako patron medialny konferencji Empolyer Branding Management Summit, mamy przyjemność ogłosić konkurs wraz z organizatorem wydarzenia HRM Insitute. Do wygrania 2 wejściówki na odbywającą się 27 maja w Warszawie Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:
Obecna sytuacja na rynku pracy powoduje, że kandydaci korzystają z każdej szansy na wysłanie CV licząc, że tym razem się uda… Niestety wielu z nich nie otrzymuje nawet odpowiedzi czy ich aplikacja została rozpatrzona, co potęguje stres i
Employer Branding czyli budowanie wizerunku firmy to obecnie jedno z najważniejszych pojęć w biznesie. Aż 83 proc. specjalistów od rekrutacji badanych przez portal LinkedIn twierdzi, że dobra marka pracodawcy ma znaczący […]