Studenckie Koło Naukowe Psychologii Organizacji i Pracy serdecznie zaprasza na konferencję naukową: “Współczesny HR, czyli współczesna rola, priorytety i wyzwania działu HR” W ramach konferencji proponujemy uczestnikom udział w całodziennym cyklu wykładów, które poprowadzą eksperci z branży HR.
Zakończył się III Kongres HR Spółek Giełdowych SEG na którym dyskutowano o wpływie działów HR na wycenę spółek giełdowych. Rozmawiano m.in. o zarządzaniu absencją, pracy tymczasowej i motywacja pracowników.
W dzisiejszym świecie biznesu, ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego coraz bardziej popularne stają się usługi job-coacha. W obliczu ciągłej rotacji na rynku pracy i obniżenia wieku podjęcia pierwszej decyzji zawodowej […]
Do kogo należy komunikacja wewnętrzna w organizacji? Gdzie leży granica pomiędzy human resources a public relations? Kiedy powinny te zespoły działać indywidualnie, a kiedy łączyć siły? […]
4 marca b. r. weszła w życie ustawa nowelizująca kodeks pracy w zakresie czasu pracy. Cel zmian to zwiększenie konkurencyjności polskiego rynku pracy. Zgodnie […]
O zarządzaniu absencją, pracy tymczasowej oraz motywacji pracowników na III Kongres HR Spółek Giełdowych SEG. 9-10 kwietnia 2014 roku w Ossie odbędzie się III Kongres HR Spółek Giełdowych SEG organizowany […]
W latach 2008-2012 wśród Polaków poniżej 30 lat wchodzących na rynek pracy 38 % stanowili absolwenci szkół wyższych[1]. Osoby z dyplomem radzą sobie na nim lepiej od osób z niższym wykształceniem […]
Poznańska spółka Deep Green prowadzi innowacyjny projekt zakładający stworzenie gier online, badających predyspozycje zawodowe, kompetencje psychospołeczne i wypalenie zawodowe. To wypełnienie luki w polskim szkolnictwie, które nie może się […]
Niższe koszty szkolenia, możliwość uczenia się w dowolnych czasie i miejscu, sprawne przeszkolenie osób w krótkim terminie, szybkość i łatwość dostępu do wiedzy to najczęściej wymieniane zalety e-learningu w biznesie. Jednak nowoczesne […]
Zarządzanie strukturami IT Krok po kroku do stworzenia zespołu, którego sukces przełoży się na wyniki całej organizacji. 26-27 marca 2014 r. Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, ul. Grzybowska 24 […]
WYDARZENIE JEST DEDYKOWANE PANIOM NA STANOWISKACH: – SPECJALISTYCZNYCH – MANAGERSKICH – KIEROWNICZYCH – […]
Niezależnie od szerokości geograficznej, profilu działalności czy wielkości przedsiębiorstwa, komunikacja wewnętrzna stanowi fundament dobrego zarządzania. Bez właściwego dialogu firma może stracić nie tylko pracowników, ale także podważyć swój wizerunek. Dyskusje o tym, […]