Nuda w pracy – problem z pozoru prozaiczny i wyśmiewany przez tych, którzy z powodu natłoku obowiązków zmagają się z nadmiernym stresem i nie dotrzymują narzuconych przez szefa terminów. Jednak poczucie znudzenia w pracy towarzyszy wielu […]
Globalna ankieta Monster pokazuje, że większość z nas jest stale zestresowana w pracy. Ponad połowa respondentów (60%) doświadcza różnego rodzaju stresu w ciągu dnia pracy. Jedynie 7% ankietowanych twierdzi, […]
Zazwyczaj kiedy nie pracujemy, korzystamy z komputera w celach prywatnych. Często też robimy pozaregulaminowe przerwy na posiłek oraz rozmawiamy przez telefon bynajmniej nie służbowo – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak […]
Co wpływa na zadowolenie z pracy wśród menedżerów? Uzyskane efekty biznesowe? Okazuje się, że nie tylko. Temperament, cechy charakteru i umiejętności interpersonalne wpływają na zadowolenie z pracy doświadczane przez kadrę kierowniczą. Pierwsze badania […]
Dla pracodawcy certyfikat jest dowodem kompetencji kandydata. Jeśli szukasz sposobu na awans w pracy, odpowiedni kurs otwiera drzwi do wyższego stanowiska i wynagrodzenia. Lato to dobry moment na przemyślenie czy i jaki certyfikat jest nam […]
Głównym celem autoprezentacji jest spowodowanie wrażenia, które stawiałoby nas w pozytywnym świetle. Za pomocą swoich wypowiedzi, zachowań i sygnałów niewerbalnych każdy człowiek przekazuje w ten sposób do otaczającego go świata […]
Najlepsze metody szukania pracy? Jeśli umiesz liczyć, licz na siebie …lub na znajomych. 35% respondentów Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń swoją obecną pracę znalazło dzięki samodzielnym poszukiwaniom. Jak wynika […]
Wakacyjny staż planuje wielu studentów. Część z nich nie dostaje zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną, inni odpadają zaraz po niej. Jak dostać staż? O najczęstszych błędach popełnianych przez młodych kandydatów opowiada Ewelina […]
Asertywność oznacza szacunek dla siebie i innych. Twoje opinie, przekonania, myśli i uczucia są równie ważne, jak czyjekolwiek. Asertywność w pracy to umiejętność wyrażania samego siebie w sposób właściwy, jasny i bezpośredni oraz przywiązywania […]
Konkurs rozstrzygnięty! Wszystkim biorącym udział dziękujemy za podzielenie się z nami sposobami na łagodzenie sporów w pracy! „Jaki jest Twój sposób na łagodzenie sporów w pracy?” Jury wyłoniło trzech zwycięzców: Piotr: […]
Czym jest jest mediacja i czym różni się od negocjacji? Jak rozwiązywać konflikty organizacyjne? Jak skutecznie wykorzystać mowę ciała oraz budować argumentację? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w najowszej książce […]
Doświadczenia związane z kulturą brytyjską powodują, że młodzi ludzie są bardziej zainteresowani współpracą biznesową i poszukiwaniem pracy w Wielkiej Brytanii, wynika z raportu przygotowanego przez British Council. 53% młodych wykształconych Polaków, […]