4 kwietnia 2019 r. w Warszawie odbędzie się prestiżowe spotkanie biznesowe dla doświadczonych praktyków pt. „Związki Zawodowe – Sztuka kompromisu”. Jak istotną i niekiedy skomplikowaną rzeczą jest prawidłowa relacja ze związkami zawodowymi wie już chyba każdy przedstawiciel HR-u, dlatego zorganizowaliśmy
Ocena punktowa w ankietach pracowniczych. Jak z niej korzystać i kiedy stosować w badaniach opinii? Ocena punktowa Pytania o ocenę punktową służą łatwej ocenie danego zjawiska. Najczęściej stosuje się je do badania postaw, opinii, odczuć i emocji na temat
Jak napisać ogłoszenie rekrutacyjne na stanowisko handlowca, by przyciągnąć najlepsze osoby do swojej firmy? Jak zachęcić handlowca do aplikowania? Co jest dla niego ważne, a co go zniechęca? I jakie elementy ogłoszenia mogą odstraszyć tych, którzy do handlu się nie
Masz problem z tym, by uzyskać od pracowników rzetelnie wypełnione ankiety? Możliwe, że problemem jest brak komunikacji wyników poprzednich ankiet pracowniczych, jakie przeprowadziłeś. Po co podawać pracownikom wyniki i wnioski z przeprowadzanych ankiet? Aby wiedzieli, że są słuchani,
Pomyśl o ostatnim procesie rekrutacyjnym, który realizowałeś. Czy wiesz, skąd przyszło do Ciebie najwięcej kandydatów? Który kanał był najbardziej skuteczny? Czy większy zasięg przyniosła reklama na FB czy wrzucenie ogłoszenia na grupę tematyczną? Czy masz pewność, że statystyki odsłon ogłoszenia
To czy intranet dla pracowników będzie martwym skryptem zajmującym miejsce na serwerze, czy żywym organizmem, który faktycznie służy komunikacji, zależy od tego, czy będzie zawierać ważne dla pracowników informacje. Jakie rodzaje treści pracownicy cenią najbardziej? Co absolutnie musisz dodać w
O możliwości wykorzystania social media do rekrutacji słyszał już każdy rekruter. Nie wszyscy jednak korzystają z tego narzędzia efektywnie. A warto, bo pozwala ono dotrzeć zarówno do aktywnych jak i pasywnych kandydatów. Jak wykorzystać Facebook’a i gdzie umieszczać ogłoszenia rekrutacyjne?
Co umieścić w ofercie pracy kierowanej do kandydata pasywnego? Jakie treści są dla takiego kandydata istotne? Choć warunki pracy są interesujące dla wszystkich kandydatów i każdemu (również aktywnemu) warto dokładnie przedstawić oczekiwania, obowiązki, benefity i korzyści, to w przypadku pasywnego
Niewłaściwa treść ogłoszenia potrafi zrujnować reputację firmy. Ogłoszenie trafia na Wykop by bawić setki internautów. Co ciekawe, efekt Wykop może być korzystny, jeśli ogłoszenie będzie na tyle ciekawe, że wzbudzi pozytywne reakcje potencjalnych kandydatów. Ogłoszenie miałkie, nieciekawe nie przyniesie CV, a niedookreślone
Co jest ważne dla zarządu każdej firmy? Ludzie? Atmosfera? Zadowolenie pracowników? I owszem, ale tak naprawdę pod tym wszystkim kryją się wskaźniki finansowe. Przełóżmy zatem zalety ATS na korzyści finansowe. Dadzą wam one gotowy
Już za miesiąc – dwa, w związku ze zbliżającymi się świętami, zaczniecie dostawać na wasze HR-owe skrzynki, maile dotyczące nowych benefitow i dodatków pozapłacowych dla waszych pracowników. czy jednak te kolejne inwestycje ucieszą pracowników? Jak się dowiedzieć, które benefity naprawdę