Jak stworzyć prezentację, która osiągnie zamierzony przez Ciebie efekt i pobudzi właściwe emocje? W jaki sposób kreować kulturę organizacyjną w firmie? Szyk, elegancja i ponadczasowy styl Kobiety Biznesu. Jak za pomocą ubioru kreować własną osobę? Dlaczego Personal Brand jest ważny?
Psychologia pozytywna w procesie budowania zdrowej organizacji czyli o nowoczesnych narzędziach badania well-being pracowników. Co czyni pracownika usatysfakcjonowanym? Zadowolonym z bycia w danej organizacji? Lojalnym? Zaangażowanym w wykonywane zadania służbowe? …. Szczęśliwym? Odczuwanie przez pracownika zadowolenia w sytuacji pracy
Firma HRM partners po raz dziewiąty dokonała kompleksowego badania wynagrodzeń w bankowości, zbierając dane, dotyczące nie tylko poziomów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych ale także informacje odnośnie praktyk premiowania w bankach. Dlaczego porównywanie zakresu wynagrodzenia zmiennego
Myśląc o kluczowych kompetencjach właściwych dla kadry zarządzającej, część z nich wydaje się być oczywista: doświadczenie, asertywność, umiejętność zarządzania zespołem… Jakie umiejętności powinien posiadać idealny menedżer? Najogólniejszym podziałem kompetencji jest wyodrębnienie tzw. twardych i miękkich umiejętności. Twarde są poparte wiedzą
Czy jesteśmy przywiązani do swojej pracy na tyle, by nie porzucić jej po wygraniu dużej kwoty pieniędzy? A może mając 1 mln złotych po prostu przestalibyśmy pracować? Serwis pracy Praca.pl postanowił sprawdzić, co zrobiłby statystyczny Polak mają
Michael Page, międzynarodowa firma doradztwa personalnego, opublikowała Przeglądy Wynagrodzeń w obszarach: instytucje finansowe, sprzedaż i marketing, produkcja i łańcuch dostaw, prezentujące płace i zakresy obowiązków na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla.
Raport z drugiej edycji projektów społecznych zrealizowanych przez pracowników Capgemini. Rośnie znaczenie zintegrowanych działań CSR podejmowanych przez firmy w Polsce. Przykładem może być II edycja programu grantowego Capgemini Polska Sp. z o.o. (dalej Capgemini Polska) „Inwestujemy w dobre pomysły”.
Rośnie liczba osób zatrudnionych w PIP, w tym pracowników uprawnionych do kontroli. Przeprowadzanych kontroli natomiast jest coraz mniej. Wnioskować można, że maleje liczba naruszeń przepisów prawa pracy, ale czy rzeczywiście tak jest?
94% firm amerykańskich deklaruje wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie rekrutacji. W Polsce odsetek ten nie przekracza 6%, choć ponad połowa osób posługuje się tym narzędziem w celu znalezienia pracy. Rekrutacja społecznościowa (online) na stałe wpisała się w standardy działań prowadzonych przez specjalistów ds. HR. Branża w pełni korzysta z potencjału
Jak wynika z kwartalnego raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów w I kwartale 2014” , znów jest nieco lepiej na rynku pracy niż przed kwartałem. Co prawda ofert zawsze przybywa na początku roku, bo firmy
Według idei work-life balance, praca powinna być częścią procesu samorealizacji pracownika, a tym samym wpływać na większą satysfakcję z życia prywatnego. Dlatego najbardziej wartościowi pracownicy – zdaniem pracodawców – […]
Praca tymczasowa a koszty organizacji, narzędzia wykorzystywane do rekrutacji najlepszych specjalistów oraz zatrudnienie osób z niepełnosprawnością czy pracowników ze Wschodu to tylko niektóre tematy cyklu spotkań „Nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu”. Jak