Jak prowadzić wielokanałowy dialog wspierający zarządzanie nowoczesną organizacją 28 listopada w Warszawie. Zobacz szczegóły.
Miło nam poinformować, że portal HRtrendy.pl jest patronem medialnym warsztatów „Komunikacja wewnętrzna w firmie.
Serdecznie zapraszamy.
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:
- Zainspirujesz się sprawdzonymi metodami, które pomagają diagnozować bariery komunikacyjne w firmie
- Na podstawie case study zobaczysz, jak efektywnie wdrażane e-narzędzia, w połączeniu z kanałami tradycyjnymi, zapobiegają chaosowi informacyjnemu
- Dowiesz się, jak skomponować komunikacyjny mix, jeśli pracujesz w firmie z rozproszonymi jednostkami organizacyjnymi oraz „zsynchronizować” komunikację w międzynarodowej korporacji
- Pod okiem eksperta nauczysz się angażować kadrę zarządzającą w dialog z podwładnymi
- Podczas sesji interaktywnych poznasz techniki, które ułatwią Ci:
- wybór optymalnych kanałów komunikacji dobrych do specyfiki Twojej firmy
- zarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych
- właściwe formułowaniem komunikatów skierowanych do pracowników w sytuacjach kryzysowych i w czasie zmian
WŚRÓD PRELEGENTÓW:
Leszek Chorzewski – Rzecznik prasowy, Dyrektor Biura PR, Komunikacji Korporacyjnej i Spraw Społecznych, Polskie Linie Lotnicze Lot
Ewa Latkowska – Dyrektor Personalny, Philips Lighting Poland Oddział w Pabianicach
Wojciech Mrugalski – Kierownik ds. Komunikacji, Kompania Piwowarska
Katarzyna Mysliwiec – Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej, Departament Relacji Pracowniczych i Komunikacji Banku Pekao SA
Tomasz Rudolf – Chief Innovation Igniter, Ekspert i facylitator, Innovatika
Michał Sikor – Communication Manager, Kierownik ds. Komunikacji, Tesco Polska
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH
Jeśli jesteś świadomy swojej roli w organizacji, jako „łącznika” i „tłumacza”, który funkcjonuje na styku interesów różnorodnej społeczności pracowników oraz rządzącego się twardymi regułami świata biznesu oraz wspiera przepływ treści przekazywanych w firmie pionowo i poziomo, i obejmujesz stanowisko:
- Dyrektora Działu Komunikacji i PR, Działu Komunikacji Wewnętrznej, Działu Komunikacji Korporacyjnej
- Managera ds. Komunikacji, ds. PR
- Dyrektora Działu HR
- Managera HR
- Employer Branding Managera
- Kierownika projektów komunikacyjnych
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy on-line znajdują się na stronie konferencje.pb.pl