Myślisz, że o piwie wiesz wszystko? Od dziś każdy z ponad 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej będzie mógł tak powiedzieć. Firma ruszyła właśnie z programem „AMBASADORZY PIWA”. KP szkoli wszystkich swoich pracowników z kultury piwa i angażuje ich w działania na rzecz jakości w rynku.

Celem projektu „AMBASADORZY PIWA” jest szerzenie wśród ponad 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej wiedzy o produkcji, jakości piwa, sprzedaży i świecie marek z portfela KP, a także rozbudzenie pasji wokół piwnej kategorii i produktów firmy. Program dotyczy wiedzy, umiejętności i postaw i jest narzędziem, które ma pomóc Kompanii Piwowarskiej osiągnąć przewagę biznesową nad konkurencją.

„Konieczne jest aby każdy z 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej postarał się wypełnić luki w swojej wiedzy, abyśmy rozmawiając o piwie z klientami i konsumentami byli w stanie odpowiedzieć na ich pytania i szerzyć piwną pasję nie tylko wśród ludzi nam bliskich, lecz również wszystkich z którymi się kontaktujemy.” – wyjaśnia Rob Priday prezes Kompanii Piwowarskiej – „Chodzi tu o pasję do piwa”

W środę 22 lutego 2012 roku ruszył program „AMBASADORZY PIWA”. Pierwszym etapem programu są warsztaty skierowane do wszystkich pracowników KP. Warsztaty będą odbywały się sukcesywnie od 22 lutego do 21 marca w Tychach, Poznaniu oraz Białymstoku.