21 października w Warszawie odbędzie się międzynarodowa konferencja „CSR 2.0 innowacje, trendy, wyzwania” organizowana wspólnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Instytut Odpowiedzialnego Biznesu. W jej trakcie odbędą się prezentacje w innowacyjnej formule Pecha Kucha*, wystąpienia zagranicznych i polskich ekspertów oraz warsztaty.
W Centrum Expo XXI w Warszawie zgromadzą się menedżerowie marketingu, PR-u, brandingu, mediów społecznościowych i CSR, dziennikarze, blogerzy, akademicy i użytkownicy social media. Poznają oni najciekawsze polskie interaktywne projekty CSR, polskie i zagraniczne trendy CSR 2.0, a także będą mieli okazję uczestniczyć w warsztatach dotyczących wykorzystania strategii odpowiedzialnego biznesu do współpracy z sieciowymi interesariuszami, które poprowadzą Sebastian Straube z Instytutu Odpowiedzialnego Biznesu i Tomasz Sulewski z Grupy TP.
Uczestnicy będą mieli okazję dyskutować ze znanymi w świecie social media ekspertami, wśród których będą: Fabian Pattenberg, Eric Mahleb, Matthew Yeomans i Jonathan Godsall. Konferencję będzie można oglądać na żywo na Facebooku oraz na telefonach komórkowych.
Zeszłoroczna konferencja CSR 2.0 przyciągnęła ponad 100 uczestników, a po jej zakończeniu powstała specjalna strona www.facebook.com/CSRdwazero, poświęcona tematyce odpowiedzialnego biznesu w mediach społecznościowych.
Wstęp na konferencję jest wolny, ilość miejsc ograniczona. Rejestrować należy się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego: odpowiedzialnybiznes.pl/form-csr2.0.
Partner Główny: Telekomunikacja Polska. Patroni medialni: Facebook NOW, GoldenLine.
*Pecha Kucha jest to rodzaj prezentacji multimedialnej składającej się z 20 slajdów pokazywanych po 20 sekund każdy, czyli trwającej 6 minut 40 sekund. Taki charakter prezentacji ma zapewnić jej dynamikę, żywość, a relatywnie krótki czas trwania – skupienie i uwagę.
*** Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Misją FOB jest upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu jako standardu obowiązującego w Polsce w celu zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw, zadowolenia społecznego i poprawy stanu środowiska. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.Instytut Odpowiedzialnego Biznesu działa w duchu przedsiębiorczości społecznej jako niezależny „think-and-do tank” który inspiruje i pokazuje praktyczne rozwiązania związane z przyszłym kierunkiem rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu, zrównoważonym rozwojem i przedsiębiorczością społeczną – jest zorientowany na przekształcanie wyzwań społecznych i ekologicznych w rozwiązania biznesowe i innowacje rynkowe. W ramach jego działalności zamierza się rozwijać i upowszechniać aktywności związane z koncepcją zrównoważonego rozwoju i CSR, promować nowoczesną koncepcję przedsiębiorczości społecznej, w której biznes jest elementem napędzającym zmiany społeczne oraz zrównoważone innowacje. Więcej informacji na stronie www.iob.org.pl.