Chatboty, którę robią różnice. Case study.
O WYDARZENIU
Coraz częściej duże polskie marki sięgają po boty. Są one nie tylko narzędziem marketingowym, ale także usprawniającym procesy, takie jak obsługa klienta online.
Przyjdź i zobacz, w jaki sposób były wdrażane chatboty: Paczucha – dla Inpostu oraz FunBot 4FUN.TV
REJESTRACJA
http://chatbotfest.pl/#rejestracja
CO ZYSKASZ?
Dowiesz się jak wygląda proces projektowania, wdrażania oraz udoskonalania botów. Poznasz przykłady jak możesz angażować swoich klientów. Zaznajomisz się z dobrymi wskazówki jak współpracować z dużymi markami, a także zobaczysz jak ustrzec się przed błędami.
PLAN WYDARZENIA:
17:45 – Przyjdź, odbierz bezpłatny napój i rozsiądź się na wygodnych krzesłach
18:00 – Case study bota Inpostu: Paczuchy, podczas którego spojrzysz na chatbota z perspektywy firmy wdrażającego go oraz firmy, która go tworzy.
19:00 – Jak dostać się do Discovery Tab w 3 miesiące? FunBot 4Fun.TV
20:00 – Kręgle, deser, networking i wymiana doświadczeń.
PRELEGENCI
➡ Maja Schaefer – ekspert w dziedzinie chatbotów – konsultuje, kreuje i wdraża boty dla popularnych marek. Współzałożycielka software house’u Codeheroes i agencji Chatbotize, specjalizującej się w projektowaniu botów. Doradza startupom i firmom w dziedzinie rozwoju i nowych technologii. Absolwentka Informatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, ex-programistka. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak IBM czy Sabre. Entuzjastka startupów i nowych technologii.
➡ Marta Ogórkiewicz – CEO w KODA Bots. Doświadczona managerka, która od 10 lat buduje strategie marketingowe i rozwija produkty oraz usługi digitalowe na polskich i zagranicznych rynkach. Przez kilka lat zarządzała marką Allegro w Polsce oraz krajach Europy Środowej i Wschodniej. Odpowiadała za międzynarodową strategię marki, badania marketingowe, zintegrowane kampanie reklamowe oraz wizerunek aplikacji mobilnej brandu. Później dla Ringier Axel Springer Polska – Onet, wprowadzała na rynek platformę Newsweek Plus, oferującą płatne treści, aplikację Newsweek wPunkt oraz zajmowała się strategicznym rozwojem internetowych formatów tego tytułu. Ostatnio jako jako head of e-commerce w 4FUN Media odpowiadała m.in. za “Republikę 4FUN” – pilotażowy program lojalnościowy on-line, a także inne projekty digitalowe Grupy. W KODA Bots odpowiada za strategiczny rozwój firmy, jej produktów i usług, zarządzanie zespołem oraz nadzór nad projektami marketingowymi i sprzedażowymi. Absolwentka Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, studiów podyplomowych Psychologia w Biznesie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Warszawie.
➡ Łukasz Strumiński – Project Manager Związany z marką InPost od ponad 8 lat, przez ten czas zajmował się m.in. tworzeniem zespołu Wsparcia Usługi Paczkomaty. Wdrożył Obsługę Klienta InPost dla takich rynków jak Wielka Brytania, Włochy, Francja, Rosja, Czechy czy Słowacja. Kładzie duży nacisk na Customer Experience oraz na atmosferę w zespole, dążąc do pełnego wykorzystania potencjału pracowników (kuźnia talentów). Prywatnie wielki fan Gwiezdnych Wojen i piłki kopanej w wykonaniu Realu Madryt. W wolnych chwilach zaczytuje się w książkach fantasy i gra w erpegi na każdej dostępnej platformie. Uwielbia spędzać czas ze swoją rodziną i psem – Goldenką Clio.
CHATBOT FESTIWAL
Chatbot Festiwal to cykl wydarzeń, którego celem jest integracja środowiska skupionego wokół tematu chatbotów oraz szerzenie wiedzy. Chcemy połączyć entuzjastów botów, by razem w Polsce mieć wpływ na formowanie nowego medium komunikacji. Dwa spotkania poprzedzają cały dzień merytorycznych prezentacji, który odbędzie się już 11 października.
ORGANIZATORZY
Organizatorem wydarzenia jest Studenckie Forum Business Centre Club Region Kraków
KONTAKT
Szymon Nosek
Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.