Konferencja poświęcona zagadnieniom z obszaru HR, która poprzedza już VI edycję CEE Shared Services and Outsourcing Awards. Będzie miała miejsce 31 stycznia w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Organizatorzy spodziewają się około 100 gości, wydarzenie odbędzie się w j. angielskim.
Sektor nowoczesnych usług biznesowych od wielu lat dynamicznie się rozwija. Obecnie w Polsce funkcjonuje ponad 750 centrów usług biznesowych, stały rozwój tego sektora powoduje pojawianie się nowych wyzwań, z myślą o których powstała idea tej konferencji.
HR in SSC Forum jest wydarzeniem, które pozwala osobom decyzyjnym w działach personalnych na realną wymianę doświadczeń podczas jednego z najbardziej merytorycznych spotkań praktyków w tej branży. W spotkaniu uczestniczą nie tylko Dyrektorzy HR z Polski ale także przedstawiciele z regionu Europy Środkowo – Wschodniej, dzięki czemu wydarzenie nabiera międzynarodowego charakteru. Naszym celem jest poszerzanie wiedzy i integracja środowiska HR branży Centrów Usług Wspólnych w regionie CEE.