Dopasowanie pracownika do stanowiska jest najważniejsze!
No dobrze, trochę nie na temat dziś ten wpis, ale w końcu piątek. Poza tym warto wiedzieć co w reklamie piszczy, kiedy robi się Employer Branding prawda? Mamy dziś dla was subiektywny przegląd kilku najbardziej zabawnych reklam 2017 roku, które choć bezpośrednio pracy nie dotyczą, mocno do niej nawiązują i mogą być przesłaniem dla HR-owców.
1. Dbaj o wypoczynek pracownika
Reklama Snickers – Recovery Room pokazuje, że zmęczony pracownik to nieefektywny pracownik. Warto zatem jeść lunch w pracy ( i to nie przy biurku):
2. Dobieraj kompetencje do stanowiska
W przeciwnym razie, jak pokazuje czeski spot promujący segregację śmieci, może okazać się, że zadanie nie będzie wykonane hmm… efektywnie:
3.Zadbaj o to, by pracownik umiał przyjąć porażkę
Inaczej wypływająca z niego gorycz może „zainfekować” innych pracowników:
4.Dokładnie wyjaśnij pracownikowi, co należy do jego obowiązków
Ta reklama Zappos miała pokazać oddanie z jakim pracownicy obsługują klientów. Nie da się ukryć, że ma też pewne walory Employer Brandingowe:
5. I spraw, by wiedział że najważniejsza, jest praca zespołowa
fot.:Freepic.com