Firma szkoleniowa Berndson otrzymała po raz czwarty certyfikat Solidna Firma – Miejsce w gronie najbardziej wiarygodnych polskich przedsiębiorstw procentuje.
Po pierwsze program ten jest szeroko promowany i znacząco wpływa na wizerunek firmy jako sprawdzonego partnera. Po drugie dajemy Klientom jasny sygnał, że nie boimy się weryfikacji. Pamiętajmy bowiem, że najpierw ma miejsce audyt przedsiębiorstwa, a dopiero później trafia ono do bazy godnych zaufania firm. Kontrahenci widząc takie wyróżnienie od razu wiedzą, z jaką firmą ma do czynienia. Przydaje się to przy przetargach, czy też staraniach o finansowanie innowacyjnych inwestycji – mówi Bartosz Soczówka, dyrektor zarządzający Berndsona.
Certyfikat Solidna Firma to świadectwo przyznawane najbardziej wiarygodnym polskim przedsiębiorstwom. Ten program wpisał się w polskie realia, jako „lobby czystego biznesu”.
Certyfikaty Solidna Firma są udokumentowaniem wiarygodności firmy jako rzetelnego kontrahenta oraz dobrego pracodawcy. Warunkami otrzymania tytułu są m. in. terminowe rozliczenia z kontrahentami i pracownikami; terminowe regulowanie płatności z tytułu podatków, ceł, należności wobec ZUS, opłat leasingowych i należności kredytowych; brak wyroków zasądzających w sprawach o nieuregulowane należności; przestrzeganie prawa pracy oraz zasad BHP; przestrzeganie praw konsumenta i terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań reklamacyjnych.