Na Konferencji Employer Branding Manegement Summit, która odbyła się 27 maja 2014 r. w Centrum Konferencyjnym EY Academy of Business w Warszawie, już po raz trzeci spotkali się pasjonaci i sympatycy employer brandingu z całej Polski, którzy mogli się przekonać, jak istotne dla firm są dobrze przemyślane działania employer brandingowe.
Zwieńczeniem Konferencji było ogłoszenie zwycięzców konkursu Employer Excellence Branding Awards 2014 oraz wręczenie statuetek laureatom.
Uczestnicy Konferencji zapoznali się ze światowymi trendami employer brandingu, a także zobaczyli przykłady dobrych praktyk czołowych firm i porozmawiań o pozycji employer brandingu w polskich organizacjach. Zaproszeni eksperci podzielili się swoją wiedzą na temat budowania wizerunku pracodawcy.
Gościem specjalnym Konferencji był Jörn Klick, Seenior Account Manager Trendence Institut, który zapoznał uczestników z najnowszymi badaniami, trendami oraz najlepszymi praktykami employer brandingowymi. Jörn zaprezentował również wyniki rankingu Polish trendence Graduate Barometer 2014, z którego wynika, jakie firmy są przez studentów uważane za najlepszych pracodawców.
Pani Anna Macnar, CEO HRM Institute, organizatora konferencji, przedstawiła najważniejsze tezy raportu Employer Branding w Polsce 2014, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego przez HRM Institute. Pełny raport będzie można już od 30 maja 2014 r. pobrać ze strony www.hrminstitute.pl.
Stare powiedzenie „jak cię widzą, tak cię piszą” było punktem wyjścia do wystąpienia Pani Zofii Dzik, Prezes Zarządu Fundacji Humanities, na temat presonal brandingu, czyli sztuki kształtowania wizerunku osobistego. Wiedzą z zakresu strategicznego rozwoju wewnętrznej marki pracodawcy, a także innowacyjnych metod wspierania rozwoju pracowników podzieliła się z uczestnikami Konferencji Pani Urszula Gąsior, Partner Zarządzająca EY Academy of Business. W kolejnym wystąpieniu, konsultanci firmy ALTA (partnera Konferencji): Piotr Karbownik i Michał Galbarczyk, przedstawili najnowsze technologie i narzędzia wykorzystywane w procesie kształtowania marki pracodawcy.
Przedstawiciele GoldenLine (Partnera Głównego Konferencji): Pakita Łowczyńska (HR Business Partner w Golden Line) oraz Lucjan Samulowski (Dyrektor HR Goldenline), pokazali na przykładzie własnej organizacji, jaki wpływ na employer branding ma kultura organizacyjna pracodawcy. O tym, jak emocje pomagają w budowaniu unikalnej marki pracodawcy, opowiedziała Pani Ewa Miżejewska, Wiceprezes Marketingu CEE&ME Pandora.
Zwieńczeniem Konferencji było ogłoszenie zwycięzców konkursu Employer Excellence Branding Awards 2014 oraz wręczenie statuetek laureatom.
Nagrody otrzymali:
Kategoria 1: Doskonała Strategia Employer Branding
Zwycięzca: Mondelēz International
Wyróżnienie: Capgemini Polska
Kategoria 2: Doskonała Kampania Internetowa
Zwycięzca: Grupa PZU
Wyróżnienie: Grasz o staż
Kategoria 3: Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
Zwycięzca: UBS Kraków
Wyróżnienie: Nokia Wrocław
Kategoria 4: Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Zwycięzca: PKO Bank Polski
Wyróżnienie: Grupa Żywiec
Uczestnicy konferencji wyszli wzbogaceni o wiedzę oraz inspiracje z zakresu employer brandingu. Mogli się również przekonać na prezentowanych przykładach, że spójna i dobrze wdrożona strategia employer brandingowa przynosi bardzo konkretne rezultaty, jak chociażby większa ilość dobrych jakościowo kandydatów starających się o pracę w organizacji, a co za tym idzie – możliwość pozyskania lepszych pracowników.
Galeria zdjęć z Konferencji jest dostępna na profilu HRM Institute na facebooku: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.576741202438885.1073741830.278199802293028&type=3
Organizator: HRM Institute
Partner Główny: GoldenLine
Partnerzy: trendence Instytut, Alta
Patroni Medialni: Wolters Kluwer, Personel Plus, GazetaPraca.pl, Jobs.pl, Praca.pl, Proto, Hrtrendy.pl, InforKadry.pl, Karieramanagera.pl, SAZ, Magazyn Employer Branding.