Postanowienia ogólne
1. Konkurs „Wygraj wejściówkę na Employer Branding Management Summit!” zwany dalej „Konkursem”, jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Wydawcę serwisu HRtrendy.pl (dalej: „HRtrendy.pl”), tj. ENNOVA Mirosław Nowoszewski Spółka Jawna z siedzibą w Elblągu przy ul. Słoneczna 36/5 (82-300)
(zwanym dalej „Organizatorem”). Niniejszy regulamin określa zasady organizacji i przebiegu Konkursu.
2. W Konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, osoby fizyczne z wyłączeniem:
a. pracowników oraz stron umów cywilnoprawnych zawieranych przez Organizatora lub spółek zależnych od Organizatora,
b. innych osób, które brały udział w organizowaniu Konkursu,
c. osób najbliższych wobec osób wymienionych w lit. a. i b. powyżej.
Czas trwania Konkursu
Konkurs prowadzony będzie na stronie internetowej - portalu www.HRtrendy.pl w dniach od 08.05.2014 od godz. 09.30 do 15.05.2014 do godziny 18:00.
Komisja
Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyłonienia osób biorących w niej udział, Organizator powoła komisję (dalej „Komisja” lub „Jury”). W skład Komisji wejdą: Mirosław Nowoszewski Wydawca portalu Hrtrendy.pl oraz Anna Macnar Przedstawiciel HRM Institute organizatora konferencji Employer Branding Management Summit. Decyzje podjęte przez Komisję są ostateczne i nie podlegają zaskarżeniu.
Zasady uczestnictwa w Konkursie
1. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić i wysłać formularz konkursowy dostępny pod adresem:
http://www.hrtrendy.pl/2014/05/08/wygraj-wejsciowke-emplyer-branding-management-summit/
3. Termin nadsyłania zgłoszeń: do godziny 18.00 dnia 15.05.2014 r.
4. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone.
5. Komisja wyłoni dwóch Laureatów konkursu, których powiadomi o wygranej drogą elektroniczną w formie wiadomości e-mail.
5. Odpowiedzi laureatów zostaną opublikowane dnia 16.05.2013 na łamach portalu HRtrendy.pl
6. Uczestnik Konkursu może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
7. Organizator nie zwraca nadesłanych zgłoszeń uczestnictwa w Konkursie, przysługuje mu prawo ich zniszczenia.
8. Przesłanie Zgłoszenia do Konkursu przez Uczestnika, jest równoznaczne i następuje jednocześnie ze złożeniem Organizatorowi przez Uczestnika następujących oświadczeń i gwarancji:
a. Uczestnik jest pełnoletni i ma pełną zdolność do czynności prawnych;
b. Uczestnik zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego postanowienia w całości;
c. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie przesłanych danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926 ze zm.) przez Organizatora dla celów organizacji konkursu, wyłonienia laureata konkursu oraz wydania nagród jak również do publikowania tych danych osobowych na stronie internetowej HRtrendy.pl podanie danych osobowych jest dobrowolne, uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz możliwości ich poprawiania lub żądania ich usunięcia.
Nagrody
1. Dwie wejściówki na konferencję „Employer Branding Management Summit” odbywającą się dnia 27 maja 2014r. w Warszawie, organizowaną przez HRM Institute.
2. Odpowiedzi Laureatów Konkursu zostaną opublikowane na stronie www.HRtrendy.pl we wpisie „Wyniki konkursu”.
3. Laureatom biorącym udział w Konkursie nie przysługują roszczenia do zastrzegania szczególnych właściwości nagród, wymiany na ich równowartość pieniężną ani przekazania osobom trzecim o wypłatę wartości ani o zamianę przyznanej Nagrody na inną Nagrodę. Jakiekolwiek roszczenia Laureatek biorących udział w Konkursie z tytułu nieotrzymania Nagród, które nie zostały im przyznane, są wyłączone.
4. Nagroda zostanie wysłana przesyłką elektroniczną, pocztową bądź kurierską do Laureata na podany przez Laureatkę adres w ciągu 10 dni od daty poinformowania laureatki o wygranej.
5. Nagroda w konkursie, której wartość przekroczy 760 zł brutto zostanie wydana Laureatowi po wpłaceniu przez nią należnego podatku od nagrody w wysokości 10% jej wartości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Laureat winien wpłacić podatek w ciągu 14 dni od momentu poinformowania o wygranej. O numerze rachunku bankowego, na który należy wpłacić należny podatek, Laureatka zostanie poinformowana telefonicznie lub listownie przez Przedstawiciela Organizatora Konkursu. Nagroda zostanie wydana dopiero po wpłaceniu przez Laureata podatku. W przypadku braku wpłaty należnego podatku od nagrody w ww. terminie nagroda przepada na rzecz Organizatora, bez prawa Laureatki do wynagrodzenia, odszkodowania lub innego rodzaju zadośćuczynienia z tego tytułu.
6. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Laureata przesyłka zostanie zwrócona do siedziby Organizatora, skąd Laureat będzie mogła ją odebrać w ciągu 14 dniu osobiście lub przesyłka będzie mogła być ponownie wysłana do Laureatowi na jego pisemną prośbę przesłaną w ciągu 14 dni na adres Organizatora, przy czym koszt ponownego wysłania przesyłki pokrywa Laureat.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub nie doręczeniem nagrody wynikające z błędnego podania przez Uczestnika adresu lub innych danych.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zmiany miejsca zamieszkania Laureata lub podanego adresu do korespondencji lub zmianę innych danych – a uniemożliwiającą odbiór przez Laureata listu, jak również za niemożność odbioru lub nieodebranie nagrody, z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie Laureata lub odbiór nagrody przez osobę nieupoważnioną w przypadku wysłania nagrody na adres wskazany przez Laureata. W takim przypadku Laureat nie ma roszczeń wobec Organizatora.
8. W przypadku nie odebrania nagrody przez Laureata w ciągu 2 miesięcy od zakończenia Konkursu nagroda pozostanie własnością Organizatora.
Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji czy Uczestnicy biorące udział w Konkursie spełniają warunki określone w niniejszym regulaminie Konkursu. W tym celu Organizator może żądać złożenia określonych oświadczeń, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów, w tym zwłaszcza podania adresu zamieszkania lub zameldowania i numeru telefonu kontaktowego.
Dane osobowe
1. Poprzez zgłoszenie udziału w Konkursie Uczestnik wyraża zgodę i upoważnia Organizatora do przetwarzania jej danych osobowych, w zbiorze danych osobowych dla celów organizacji Konkursu, wyłonienia Laureatek Konkursu oraz wydania Nagród jak również do publikowania tych danych na stronie internetowej Organizatora. Dane osobowe podane przez uczestników konkursu są przetwarzane przez Organizatora, doraźnie, tj. wyłącznie w celu weryfikacji finalisty, wydania nagrody zwycięzcy i ewentualnie publicznego podania imienia i nazwiska zwycięzcy – nie dłużej niż przez okres przeprowadzania Konkursu. Uczestnik Konkursu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Prawo to może być wykonywane poprzez przesłanie odpowiedniego wniosku w formie pisemnej na adres Organizatora.
2. Uczestnik Konkursu wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji o wszystkich zabawach, nagrodach i akcjach specjalnych szykowanych w ramach funkcjonowania Konkursu.
Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z Konkursem należy zgłaszać pisemnie do Organizatora, na jego podany powyżej adres, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem, pod rygorem wygaśnięcia jakichkolwiek roszczeń danej osoby w związku z Akcją najpóźniej do 14 dni od daty zakończenia Czasu Trwania Akcji.
2. Reklamacje związane z Akcją rozstrzyga Komisja Sprawdzająca w składzie: Wydawca, w terminie 14 dni od daty wniesienia reklamacji. W przypadku przesłania reklamacji złożonej za pośrednictwem poczty, decyduje data doręczenia. Decyzja Komisji rozstrzygająca reklamację jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie. Składający reklamację zostaną powiadomieni o rozpatrzeniu reklamacji listem poleconym najpóźniej w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji przez Komisję Sprawdzającą.
Moc wiążąca Regulaminu
1. Zgłaszając swój udział w Konkursie i biorąc w nim udział, Uczestnik Konkursu podporządkowuje się postanowieniom niniejszego regulaminu Konkursu i wyraża zgodę na jego treść i na związanie się warunkami Konkursu określonymi niniejszym Regulaminem.
2. Postanowienia niniejszego regulaminu Konkursu są wyłączną podstawą prowadzenia Konkursu, a ich wykładnia i interpretacja należy wyłącznie do Komisji Konkursu. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
3. Niniejszy regulamin Konkursu jest dostępny na stronie www.HRtrendy.pl i do wglądu w siedzibie Organizatora, a także listownie, po przesłaniu przez uczestnika zaadresowanej zwrotnie koperty wraz z uiszczoną opłatą pocztową.
Spory
1. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszym Konkursem będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Skierowanie przez Uczestnika sprawy na drogę postępowania sądowego jest dopuszczalne po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego.
Regulamin został zaktualizowany w dniu 08.05.2014r. g. 09.30