Konkurs rozstrzygnięty!
Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i wszystkie nadesłane odpowiedzi!
Spośród przesłanych zgłoszeń Jury konkursu wybrało dwie zwycięskie odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu.
Autorki obu odpowiedzi nagrodzone zostaną wejściówkami na odbywającą się 27 maja Warszawie konferencję Employer Branding Management Summit, która od trzech lat gromadzi specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski. Z laureatkami skontaktujemy się drogą mailową.
Oto 2 zwycięskie odpowiedzi:
Na konkursowe pytanie „Wymień najciekawszą akcję employer branding o jakiej słyszałeś/aś. Uzasadnij swój wybór w maksymalnie 3 zdaniach” laureatki udzieliły następujących odpowiedzi:
Pani Anna:
Swoją oryginalnością oraz działaniami ,,Out of the Box” intryguje firma CupSell.pl, która wg mnie przeprowadziła najciekawszą akcję employer brandingową pod kątem m.in. rekrutacji na stanowisko GRAFIK http://www.youtube.com/watch?v=rzHvn8vg1Zg
Oglądając ich produkcje można dostrzec, że autorzy doskonale rozumieją social media i istotę employer brandingu, dzięki czemu zdobyli uznanie wśród rzeszy internautów i wielu potencjalnych kandydatów.
Za pomocą oryginalnego pomysłu oraz wymagającego kanału do komunikacji jakim jest YouTube radzą sobie o wiele lepiej, niż znacznie większe firmy dysponujące dużymi budżetami na promocję i usilnie próbujące „kupić” efekt.
Pani Karolina:
Najciekawsza akcja employer brandingowa o której słyszałam to akcja firmy PZU.
Została stworzona fikcyjna firma pod tajemniczą nazwą Nordöstersjökustartilleriflygspanlatoran & Co. wraz ze stroną firmy idealnakariera.pl, cel był prosty – wzbudzić zainteresowanie ofertą praktyk i staży oraz wejść na rynek studencki z czymś świeżym, co wyróżni Grupę PZU. Dopiero na ostatnim etapie rekrutacji Kandydaci otrzymywali informację, że pod tajemniczą nazwą firmy kryje się dobrze znana marka jaką jest PZU.
w 3 słowach – genialny pomysł, super realizacja i totalne zaskoczenie kandydatów przy finalnym etapie :)
GRATULUJEMY!
__________________________________________________________________________
Jako patron medialny konferencji Employer Branding Management Summit, wraz z HRM Insitute, organizatorem wydarzenia, mamy przyjemność ogłosić konkurs!
Czas trwania konkursu:
Czwartek 8 maja godz. 09.30 - czwartek 15 maja do godz. 18.00.
Wyniki ogłosimy na Hrtrendy.pl w piątek 16 maja 2014r.
Dwie najciekawsze, zdaniem Jury, odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu nagrodzone zostaną bezpłatnymi wejściówkami na odbywającą się 27 maja w Warszawie konferencję Employer Branding Management Summit.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wypełnić poniższy formularz:
[contact-form-7 404 "Not Found"]