Jak pobudzić innowacyjność pracowników, jak sprawdzić potencjał kandydata, rekrutować najbardziej kreatywnych i stworzyć im twórcze warunki pracy? Na wszystkie te pytania odpowiadają Agata Pietroń-Pyszczek i Katarzyna Piwowar-Sulej w najowszej książce Wydawnictwa MARINA „Stymulowanie innowacyjności pracowników. Problemy praktyczne”
Wygraj tę książkę w konkursie HRtrendy!
Od innowacyjności ludzi zależy innowacyjność organizacji. Potencjał innowacyjności pracowników jest ściśle związany z poziomem ich kreatywności, co nie oznacza, że pozyskanie zasobów ludzkich o wysokich zdolnościach twórczych daje przedsiębiorstwu gwarancję rozwoju i pokonania konkurentów.
Aby tak się stało, niezbędne jest stworzenie odpowiednich warunków organizacyjnych i społecznych ukierunkowanych na ukształtowanie środowiska, w którym możliwe będzie gospodarowanie potencjałem innowacyjnym zatrudnionych.
Autorki pozycji „Stymulowanie innowacyjności pracowników. Problemy praktyczne” w prosty i przystępny sposób przedstawiają zasady jakimi powinna kierować się innowacyjna firma, jej rekruterzy i menedżerowie.
W książce znajdziemy również konkretne sposoby na efektywną komunikację z pracownikami, liczne studia przypadków, wskazówki, przykładowe CV, a także inspiruące historie i wywiady (m.in. z dr. Ireną Eris)
Opis i analiza przypadków zawartych w książce powinny pomóc czytelnikowi uporządkować wiedzę w przekroju następujących pytań:
-
Jak ograniczać ryzyko błędnych decyzji podczas rekrutacji kreatywnych pracowników?
-
Jakich zachowań powinien unikać menedżer w procesie kierowania ludźmi o wysokim potencjale innowacyjnym?
-
Co robić, by uaktywnić i spożytkować rozpoznany w pracownikach potencjał twórczy?
Jeśli chcesz wygrać tę książkę – weź udział w konkursie HRtrendy !
O Wydawnictwie MARINA
Wydawnictwo MARINA z Wrocławia jest wydawcą publikacji w zakresie: bankowości, ekonomii i biznesu, finansów i rachunkowości, językoznawstwa, kultury i sztuki, politologii, zarządzania. W trosce o wysoki poziom merytoryczny każdej książki Wydawnictwo MARINA ściśle współpracuje ze środowiskiem naukowym – akademickim oraz z wieloma przedsiębiorstwami i kadrą menadżerską. Książki dostępne w wielu księgarniach (także internetowych) oraz sieci EMPIK.