Jak prowadzić wielokanałowy dialog wspierający zarządzanie nowoczesną organizacją 28 listopada w Warszawie. Zobacz szczegóły.

Miło nam poinformować, że portal HRtrendy.pl jest patronem medialnym warsztatów „Komunikacja wewnętrzna w firmie.
Serdecznie zapraszamy.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:

  • Zainspirujesz się sprawdzonymi metodami, które pomagają diagnozować bariery komunikacyjne w firmie
  • Na podstawie case study zobaczysz, jak efektywnie wdrażane e-narzędzia, w połączeniu z kanałami tradycyjnymi, zapobiegają chaosowi informacyjnemu
  • Dowiesz się, jak skomponować komunikacyjny mix, jeśli pracujesz w firmie z rozproszonymi jednostkami organizacyjnymi oraz „zsynchronizować” komunikację w międzynarodowej korporacji
  • Pod okiem eksperta nauczysz się angażować kadrę zarządzającą w dialog z podwładnymi
  • Podczas sesji interaktywnych poznasz techniki, które ułatwią Ci:

- wybór optymalnych kanałów komunikacji dobrych do specyfiki Twojej firmy
- zarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych
- właściwe formułowaniem komunikatów skierowanych do pracowników w sytuacjach kryzysowych i w czasie zmian

WŚRÓD PRELEGENTÓW:

Leszek Chorzewski – Rzecznik prasowy, Dyrektor Biura PR, Komunikacji Korporacyjnej i Spraw Społecznych, Polskie Linie Lotnicze Lot
Ewa Latkowska – Dyrektor Personalny, Philips Lighting Poland Oddział w Pabianicach
Wojciech Mrugalski – Kierownik ds. Komunikacji, Kompania Piwowarska
Katarzyna Mysliwiec – Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej, Departament Relacji Pracowniczych i Komunikacji Banku Pekao SA
Tomasz Rudolf – Chief Innovation Igniter, Ekspert i facylitator, Innovatika
Michał Sikor – Communication Manager, Kierownik ds. Komunikacji, Tesco Polska

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH
Jeśli jesteś świadomy swojej roli w organizacji, jako „łącznika” i „tłumacza”, który funkcjonuje na styku interesów różnorodnej społeczności pracowników oraz rządzącego się twardymi regułami świata biznesu oraz wspiera przepływ treści przekazywanych w firmie pionowo i poziomo, i obejmujesz stanowisko:

  • Dyrektora Działu Komunikacji i PR, Działu Komunikacji Wewnętrznej, Działu Komunikacji Korporacyjnej
  • Managera ds. Komunikacji, ds. PR
  • Dyrektora Działu HR
  • Managera HR
  • Employer Branding Managera
  • Kierownika projektów komunikacyjnych

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy on-line znajdują się na stronie konferencje.pb.pl