Rozpoczęła się III edycja badania Antal International „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów” pod patronatem Business Centre Club. W obliczu niedoboru talentów i rozwoju technologii w Polsce marka pracodawcy staje się często kluczowa w procesie pozyskania najlepszych kandydatów.
Pracodawcy już od kilku lat mierzą się z problemem coraz bardziej odczuwalnego niedoboru wysoko wykwalifikowanych kandydatów. Badanie Antal International „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów” umożliwia wyróżnienie firm, które najskuteczniej budują pozytywny employer branding oraz wskazanie najcenniejszych praktyk.
Wyniki podpowiedzą organizacjom lepiej dostosować swoją ofertę do potrzeb pracowników średniego i wyższego szczebla.
Informacje o preferencjach specjalistów i menedżerów stanowią ważne uzupełnienie badań opinii studentów czy wewnętrznych ocen pracowników.
Unikalną cechą badania Antal International jest możliwość samodzielnego wskazania przez respondentów każdej firmy, jako najbardziej pożądanego pracodawcy – w kwestionariuszu nie ma gotowej, zawężonej listy możliwości. Dzięki temu, w rankingu wyróżnione mogą zostać również mniejsze czy lokalne firmy.
Wyniki badania zostaną oficjalnie ogłoszone w listopadzie. W raporcie znajdzie się:
- ranking najbardziej pożądanych pracodawców w opinii specjalistów i menedżerów poszczególnych dyscyplin,
- informacje skąd specjaliści i menedżerowie czerpią wiedzę o wybranych firmach,
- informacje nt. preferowanych warunków zatrudnienia i benefitów .
Antal International zaprasza wszystkich specjalistów i menedżerów do udziału w badaniu:
Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów