Capgemini Polska Sp. z o.o. poinformowała o otwarciu nowego Centrum w Opolu. W nowym biurze o powierzchni blisko 1000 m kwadratowych zatrudnienie znajdzie 100 osób, które obsługiwać będą klientów w zakresie wsparcia informatycznego.

Nowa inwestycja w Opolu jest wyrazem strategii firmy w zakresie rozwoju usług outsourcingu IT w Polsce, które od sześciu lat świadczone są w Centrach firmy w Katowicach i Krakowie.

Centrum Capgemini w Opolu oferować będzie usługi zdalnego wsparcia technicznego użytkowników oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną dla klientów niemieckojęzycznych.

Z tego powodu rozpoczęta rekrutacja kierowana jest do osób z biegłą znajomością języka niemieckiego, komunikatywną znajomością języka angielskiego oraz posiadających doświadczenie w obsłudze klienta. W dalszej kolejności poszukiwane będą osoby z głęboką wiedzą i specjalistycznym wykształceniem w obszarze zarządzania i utrzymania infrastruktury informatycznej.

Firma Capgemini planuje zatrudnić w roku 2012 ponad 500 osób we wszystkich biurach w Polsce tj. Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Opolu. Obecnie Capgemini Polska Sp. z o.o. zatrudnia ponad 4,6 tysiąca osób, które zajmują się doradztwem informatycznym, tworzeniem i utrzymaniem oprogramowania dla przedsiębiorstw, wdrażaniem i integracją systemów informatycznych oraz outsourcingiem procesów biznesowych i IT.

Zdecydowana większość pracowników to osoby z wyższym wykształceniem, absolwenci kierunków ekonomicznych, finansowych, menedżerskich, lingwistycznych, inżynierskich i informatycznych. Wszyscy posługują się płynnie przynajmniej jednym językiem obcym.

Capgemini zapewnia swoim pracownikom klarowną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz rozwój kompetencji zawodowych poprzez pracę dla największych światowych korporacji oraz szeroką ofertę szkoleń zarówno interpersonalnych, technicznych, jak i językowych. Firma Capgemni jest laureatem wielu prestiżowych nagród jak „Top Employer 2010”, „Solidny Pracodawca 2010”, „Dobra Firma 2010”, „Złote Godło Jakości”, oraz znalazła się w „Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2011”.