Serdecznie zapraszamy do udziału w pierwszej edycji spotkania poświęconego tematyce świadczeń pracowniczych. Konferencja odbędzie się w dniu 29 listopada 2011 roku w Hotelu Marriott w Warszawie.

Zgromadzi ona wielu wybitnych praktyków, menedżerów oraz specjalistów ds. wynagradzania, benefitów, motywowania i zarządzania personelem.

Podczas organizowanego przez Sedlak & Sedlak spotkania eksperci z dziedziny compensation & benefits podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami, zdobytymi podczas wieloletniej pracy w działach HR.

Poruszać będziemy m.in. temat benefitów dla różnych grup pracowniczych, kwestie stosowania świadczeń do budowy lojalności pracowników oraz wykorzystania platform on-line do zarządzania benefitami.

Zastanowimy się również, czy benefity są tylko modnym wymysłem XXI wieku, czy też ich stosowanie może przynieść organizacji konkretne korzyści.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji.

Tylko do 10 listopada obowiązuje cena promocyjna na udział w konferencji – koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi zaledwie 600 PLN + 23% VAT.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Renata Kucharska-Kawalec, tel. 12 625 59 25 (kucharska@sedlak.pl).