W obszarze rozwoju, prowadzimy bogaty cykl szkoleń w ramach Europejskiego Funduszu Szkoleniowego. Jest to program rozwojowy nastawiony zarówno na podniesienie technicznych umiejętności naszych pracowników, jak również rozwój osobisty.
Dodatkowo realizujemy szkolenia w oparciu o indywidualne potrzeby rozwojowe. Chcemy w tym roku zaoferować pracownikom więcej zamkniętych szkoleń, które będą dostosowane do naszych potrzeb i zapewnią dodatkową integrację zespołu. W sposób szczególny staramy się także zadbać o rozwój naszych najzdolniejszych pracowników. Dla niech będziemy przygotowywać zindywidualizowane formy rozwoju, poszerzone m.in. o mentoring, coaching czy staże w ramach Grupy” – mówi Katarzyna Sejwa.
Wizerunek w wirtualnym świecie
Wizerunek pracodawcy opiera się nie tylko na działaniach wewnętrznych. Równie ważna jest odpowiednia komunikacja z otoczeniem zewnętrznym. Raport Deloitte potwierdza tezę, że firmy, które są znane z mediów i mają wysoki prestiż, są wymarzonymi pracodawcami. Uważa tak 64 proc. respondentów badania.
Warto zauważyć, że za najważniejsze medium, będące głównym źródłem informacji o firmie uważa się Internet. „Obecnie nie ma już chyba firm, które nie posiadają swoich stron internetowych. Coraz więcej z nich rozbudowuje strony poświecone karierze. Znajdziemy tam już nie tylko ogłoszenia rekrutacyjne, ale również wypowiedzi pracowników, krótkie reportaże ‘z życia firmy’, a nawet filmy ze spotkań integracyjnych.
Jednak jeszcze nie wiele firm decyduje się na półformalną komunikację, np. za pośrednictwem portali społecznościowych, a taka inicjatywa, jeśli tylko jest odpowiednio prowadzona, przynosi długotrwałe efekty. Dodatkowym plusem są niewielkie koszty prowadzenia działań w Internecie” – mówi Joanna Bielecka-Gajos.
Niezależnie od wybranych narzędzi budowania wizerunku pracodawcy „z wyboru” najważniejsze jest przekazywanie wiarygodnych i zgodnych z rzeczywistością informacji. W sytuacji, gdy pracodawca dopuści się nawet najmniejszej nieścisłości, musi liczyć się z tym, że pracownicy bardzo szybko zaczną dyskredytować organizację, a efekt będzie odmienny od zakładanego.
Start People jest jedną z czołowych Agencji Pracy i Doradztwa Personalnego, działającą na polskim rynku od 13 lat. Oferuje kompleksowe rozwiązania HR w zakresie leasingu pracowniczego, consultingu, rekrutacji, selekcji oraz payrollu. Start People jest częścią międzynarodowej grupy USG People N.V., notowanej na giełdzie Euronext w Amsterdamie. USG People należy do pierwszej piątki największych i najbardziej renomowanych firm w branży. Działa w 10 europejskich krajach (Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Polsce, Szwajcarii i Włoszech).
Sandoz, spółka należąca do grupy Novartis i światowy lider w produkcji leków generycznych, oferuje szeroki zakres wysokiej jakości, przystępnych cenowo produktów niepodlegających już ochronie patentowej. W ofercie Sandoz znajduje się ponad 1000 produktów leczniczych.