Tego czy wzrasta zadowolenie ze stażu i czy jego program odpowiada zapotrzebowaniom uczestników. Przygotowując referencje dla stażysty firma powinna pamiętać też o tym, aby nie były one sztampowe i wydawane według wzoru, lecz rzeczywiście odnosiły się do kompetencji stażysty – tylko wtedy, będą dla niego wartościowe.

Wprowadzenie programu staży do firmy nie jest wcale proste. Choć jest to doskonała metoda długoterminowej rekrutacji oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach potencjalnych przyszłych pracowników, może też okazać się, że zamiast Employer Brandingu, firma zafundowała sobie „czarny PR”.

Stażyści, którzy będą czuli się wykorzystani, którzy nisko ocenią merytorykę stażu, którzy będą mieć poczucie, że stracili czas, nie tylko nie zachęcą innych do uczestnictwa w programie firmy, ale również mogą w negatywny sposób wypowiadać się na jej temat, psując renomę firmy na lokalnym rynku rekrutacyjnym.

Więcej informacji udziela:
Sabina Stodolak
HR Manager
Grupa Adweb
s.stodolak@adweb.pl
(12) 4260161