15 lipca 2009 r. zakończyła się pierwsza edycja Programu Edukacyjnego „Twoja Perspektywa” – www.twojaperspektywa.pl organizowanego przez Grupę TP wraz z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami, przy współpracy z Business for Society. Program, który trwał przez cały rok akademicki 2008/2009 skierowany był do studentów kierunków technicznych i ekonomicznych.
Głównym celem Programu jest zbliżenie zakresu edukacji praktycznej oferowanej na uczelniach wyższych do potrzeb rynku pracy poprzez rozwijanie u studentów umiejętności ważnych z punktu widzenia przyszłej pracy oraz pokazanie możliwości rozwoju zawodowego w branży telekomunikacyjnej.
Program „Twoja Perspektywa” objęty został patronatem trzech warszawskich uczelni: Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Do programu włączyły się władze uczelni, biura karier, organizacje studenckie i koła naukowe działające na uczelniach partnerskich.
Głównymi elementami Programu Edukacyjnego „Twoja Perspektywa” był Program Ambasadorski Grupy TP, cykl praktycznych warsztatów dla studentów organizowanych na uczelniach partnerskich oraz Ogólnopolski Konkurs „Twoja Perspektywa”.
Wszystkie działania na uczelniach wspierał Campus Recruiter odpowiedzialny m.in. za rekrutację Ambasadorów Grupy TP i koordynację spotkań Ambasadorów, promocję warsztatów na uczelniach oraz pozyskiwanie studentów na praktyki w firmach należących do Grupy TP.
Do zadań Ambasadorów Grupy TP należało informowanie studentów m.in. o warsztatach organizowanych na uczelniach, o praktykach, stażach i możliwościach rozpoczęcia pracy w Grupie TP.
Grupa 28 studentów na Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Warszawskiej i w Szkole Głównej Handlowej była nie tylko reprezentantami marki Grupy TP, ale przede wszystkim pełniła rolę łączników pomiędzy organizatorami Programu a swoimi koleżankami i kolegami z uczelni.
„Studenci uczestniczący w Programie Twoja Pespektywa wykazali się niebywałą energią skierowaną na pozyskiwanie nowych, praktycznych umiejętności zawodowych. Już nie tylko pracodawcy dostrzegają konieczność uzupełniania systemu edukacji formalnej o praktyczne zajęcia z praktykami biznesu, widzą ją także sami studenci, którzy jak najlepiej chcą się przygotować do wymagań przyszłego pracodawcy” – mówi Marcin Kasperek, Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.